Karlstad tur med tjejerna!

Igår var jag, Madde och Ida i karlstad på shopping och det var jättefint väder för en gångs skull. Först gick det väldigt trögt med shoppingen, ingen av oss hittade något speciellt inne i Karlstad förutom en lampa och muffinsformar( börjar jag bli gammal?) på Åhlens sen åt vi lunch på Tom Yam och sen åkte vi vidare till Ikea där handlade jag ramar och sängkläder och sen blev det en tur på Em och plantagen där fick jag ett par jättesnygga blommor av tjejerna istället för bensin pengar.
På kvällen hade jag och grabben egen räkfrossa med färska räkor och nygräddade baguetter.



Såhär fina blev tavlorna jag gjorde med ramarna jag köpte på Ikea och tapeterna jag beställt på maleributiken.se.



Här är lampan från Åhlens, i bakgrunden bilder jag köpt i Paris förra året, ljuslyktor från Ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0