Min 24: e födelsedag!!

Tack alla fina människor som grattat mig på min dag! Att ha vänner och familj är den stösta lyckan i världen!
I Fredags hade jag födelsedagskalas för min och Peters familj. Vi blev 12 st allt som allt!
 Vi dukade upp långbord, bjöd på tacopaj och Linda hade bakat efterrätter bestående av en smarrig hallonnöt rulltårta och marängtårta med grädde och choklad!
Jag fick en Cykel precis som jag önskat mig! En svart peak cykel med cykelkorg. Sen fick jag även en kryssning av min svägerska och hennes familj ( det var 4 biljetter i, så hon hade nog tänkt sig att bli med själv ;)) Fick även en klädstege av  min bror som han hade gjort alldeles själv. Tack brorsan, den var jättefin!
I lördags kom Sofia och lagade mat till mig, och så fick jag ett jättefint kakfat av henne.

Idag måndag som är min riktiga födelsedag fick jag frukost på sängen och en trisslott av min älskling.
Sen bar det iväg till frissan för färgning (mycket nöjd med färgen inte för mörkt utan lagomt brunt) och efter frissan var jag och Peter och åt middag på hotellet.
Nu blir det nog en lugn hemmakväll men först en promenad i det fina vädret. See ya!


Frulle i sängen.



Glad brunette!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fin du blev i håret!

2009-08-24 @ 22:11:38
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0