Arvika Festivalen-09 Dag 3

3:e och sista festivaldagen började med strålande solsken. Jag följde med b-friend till "palle" och satt där en liten stund sen åkte jag iväg till västra sund för att ta mig ett dopp. Den var härligt!
Sen började molnen smyga sig fram och eftermiddagen bjöd mest på regn men på kvällen klarnade det upp och blev soligt igen. Det jag såg på festivalen idag var: Mustasch, Fleet foxes och Little boots (en jättecool engelsk brud som spelade riktigt bra dansmusik). Sen skulle jag egentligen ha orkat sett Korn men det gjorde jag tyvärr inte, b-friend såg dom och han tyckte att de sopade mattan med allt som hade varit innan på festivalen.
En riktig värdig avslutning på en (för mig) väldig lugn festival.

Little Boots


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0