Arvika Festivalen-09

Nu var det dags igen för årets upplaga av Arvika Festivalen! Första dagen var fullbokad med massa bra band. 
Så det var bara att stanna kvar på området hela dagen, förutom en avstickare hem för ett ombyte. Solen stod högt på himlen och jag tror aldrig det har varit så varmt en festivaltorsdag, iaf inte de år som jag varit där.
De här banden såg jag: Hoffmaestro( som var så jädrans bra, världens röjj!) Hela publiken var med och sprang fram och tillbaka i Apollo tältet. De spelade typ sjörövarmusik blandat med reagge.
Sen såg vi på The Sounds, Mando Diao, Lorentz m Sakarias, Mars volta, Röyksopp med Robyn som gästartist och sist innan vi gick hem hann vi se lite på Nine inch Nails. Lugn, trevlig och väldigt varm första dag på festivalen!

Jag på Hoffmaestro!


Sjörövargänget


Hälsade på vid Gula bussen, som har stått där i 6 år i sträck!


Mando Diao


Peter och Jonas "snickarn" tar en svängom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0