Gräsänka...

Jag sitter hemma och tycker synd om mig själv, för att karln är borta på jobb. Jag tycker inte alls om att sova själv, jag skrämmer upp mig själv och måste kolla i garderober och andra gömslen innan jag går och lägger mig. Ikväll tror jag dock inte det kommer bli några problem för jag är så trött att jag knappt kan hålla mig vaken just nu...

Jag har precis gjort något roligt. Jag har beställt tapet prover, som jag tänkt spänna upp på tavelramar som jag köpt på Ikea.
Du vet väl att du kan beställa hem gratis tapeter här maleributiken.se
Det blev ett par tapeter som heter Decedence, storblommigt och lite retro.
Tror det kan bli snyggt på mina nymålade (ljusnougat) väggar.
 
Imorgon ska vi på jobbet på räkfrossa på olssons brygga!! Det ska bli riktigt gott med räkor och trevligt att träffa allihop nu när flera har gått på semester.
Så här såg det ut förra räkfrossan:


Blondiner HAR roligare! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0