Jädrans fruntimmersvecka!

Jag hade aldrig hört talas om uttrycket fruntimmersvecka = pissvädervecka. Men nu förstår jag verkligen varför det kallas så! Jag har haft 2 dagar semester men knappt hunnit utanför lägenheten för att regnet står som spön i backen.
Jag har bakat 2 sorters bröd och skruvat ihop träramar och suttit på internet ca 80% av min semester. Så hoppas för guds skull att inte internet slutar fungera för då vet jag inte vad jag ska hitta på.
Grabben är i Oslo, så får vänta tills på torsdag med att gosa.
Det enda positiva är att Malin kommer hit ikväll, vi ska äta hembakat bröd med ost och marmelad och titta på allsång på skansen! tjoho!


Jag och Malin på min födelsedag/kräftkalas förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0