Nu är det officiellt... Jag har SEMESTER!!!

Knappast mått bättre efter en riktig "skit" dag på jobbet med allt vad det innebär, och nu är äntligen hemma för gott (ja iaf i 3 veckor) Det känns så skönt ska gudarna veta! Har varit väldigt trött den sista tiden och sover ca 12 timmar per natt. Och nu kan jag få slappa ännu mera!
Så här ska vädret bli min första semester vecka. Det verkar vara mest regn, men fint imorgon och på fredag.
Jag ska baka och pyssla lite i lägenheten så det gör inget om det regnar någon dag.

       

I morgen
20.07.2009

Delvis skyet 19°Laber bris, 6 m/s fra vest-sørvest

Delvis skyet. Laber bris, 6 m/s fra vest-sørvest. 6 mm nedbør i døgnet.

Tirsdag
21.07.2009

Regn 18°Lett bris, 5 m/s fra vest-nordvest

Regn. Lett bris, 5 m/s fra vest-nordvest. 1,6 mm nedbør i døgnet.

Onsdag
22.07.2009

Skyet 23°Lett bris, 4 m/s fra sør-sørvest

Skyet. Lett bris, 4 m/s fra sør-sørvest. 0,8 mm nedbør i døgnet.

Torsdag
23.07.2009

Regnbyger 18°Lett bris, 5 m/s fra sørvest

Regnbyger. Lett bris, 5 m/s fra sørvest. 8 mm nedbør i døgnet.

Fredag
24.07.2009

Delvis skyet 22°Lett bris, 5 m/s fra vest-sørvest

Delvis skyet. Lett bris, 5 m/s fra vest-sørvest. 0 mm nedbør i døgnet.


 

Däremot veckan därpå verkar bli bättre och då åker vi troligtvis till västkusten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0