Semester på kusten!

Nu har jag inte bloggat på ett tag för jag har varit på semester med Peter och Patrik i Grebbestad på kusten. Vi hade riktigt otur med vädret förutom några timmar på tisdag och onsdag dagen annars har det regnat och blåst hela tiden.
Vi åkte ner i måndags morse jag, Peter och Patrik och så kom Andreas efter med sin hoj och jag kan säga att det spöregnade hela vägen ner så Andreas var måttligt glad när han äntligen svängde in vid stugan. 
På måndag hade vi skaldjursplatå med kräftor och musslor a´la Patrik. Sen ägnade vi hela kvällen med att spela Geni.
På Tisdag åkte vi en tur till Fjällbacka, där det var riktigt mysigt satt och tog en öl och åt lite mat. Sen åkte vi till Tanumstrand och därefter till "smultronstället" Havstensund. En liten fiskeby med bara en liten restaurang.
På kvällen köpte vi med 2 kilo räkor som vi smaska på! 
På Onsdag åkte Andreas hem men då kom Malin istället och hälsade på oss i Grebbestad, hon hade med sig sin mamma och lillebrorsa Josef och det blev många skratt den dagen!
På kvällen spelade vi minigolf i regnet och sen åkte vi till stugan för en fika innan Malin drog hem.
På torsdag blev det hemresa, hoppas på bättre förutsättningar på semestern nästa år.

   
Andreas äntligen framme vid stugan.

 
Första frukosten i stugan.
 
Fjällbacka




Fjällbacka


Havstensund


Ett glas Rosé




Kommentarer
Postat av: Linda Polis

Tror absolut på bättre sommar nästa år!!! Tycker att vi beställer det redan nu!! Kram

2009-07-31 @ 17:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0