Bruten tå!

Ja, jag vet det låter helt otroligt men jag råkade bryta en tå på förfesten i lördags!
Det var så att någon på festen öppnade en cola flaska som legat i frysen lite för länge och när han skröv upp korken började det spruta överallt, så jag min snabbtänkta människa vände mig så snabbt om så jag såg inte att det stod en tjej bakom mig så jag sprang rätt in i hennes häl!
 Och hon blev väl så förvånad och arg, så hon skrek allt vad hon orkade:
 -Vad tar du dig till, männische!
Och det gjorde ont så jag nästan svimmade men tyckte väl att det inte var någon värre fara med mig, jag var mest orolig att jag skadat den stackars tjejen.
 Sen var vi ju på bryggan och jag tänkte inte så mycket mer på det förrens igår morse när jag vaknade av en bultande värk i tån. Den var lila,blå och ja den såg helt enkelt inte så frisk ut... Peters syrra (som är sjuksköterska) konstaterade senare att den var bruten.
Skulle gärna lägga ut bild av tån men av hänsyn till känsliga tittare bryr jag mig inte om det...
Har haltat runt på jobbet idag, får köra på joggingskor resten av veckan för det är de enda skorna jag får på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0