EXTRA EXTRA! Josefin tar upp bloggandet på nytt...

Hejsan hoppsan!
Nu har det nästan gått ett år sedan jag bloggade sist! Va tiden går snabbt!
Gick ut lite väl hårt i början och tröttnade snabbt (eller rättare sagt jag hade inte tid)
men ska försöka skriva lite kortare inlägg i fortsättningen och inte en hel novell...

Har just nu tagit helgen efter en 8:a dagars arbetsvecka, är ganska trött och sliten i kropppen.
Tycker jag är väl förtjänt mina 4 dagars vilodagar. Även fast det är 4 fullbokade dagar så ska det bli riktigt roliga dagar. 
  Min lillebrorsa tar studenten imorgon! Va stor han blivit den lilla pojken ;)
Men det betyder väl bara att man själv blivit gammal..
 Hoppas det blir fint väder så att jag kan ha min nya klänning jag köpte på Gina tricot ( annars kommer jag pina mig igenom dagen barbent ändå) och så smörja lite med nutribronze så är jag "fit for fight" sen.

 Ikväll har jag och kärleken varit ute och käkat med Emma och Markus. Det var trevligt!
Var väldigt trött så det var skönt med en tidig kväll för en gång skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0