karlstad tripp!

Idag har jag och kärleken varit en tur i Karlstad, det ös regnade i stort sett hela dagen så vi passade på att vara inne i affärer så mycket så möjligt! Shopping= me like very much :) Jag köpte mest inredningsgrejer, såsom kuddar till soffan, ljuslyktor från indiska och en jätte maffig vas på Boulevard. Sen blev det även en tröja som jag hittade på h&m´s herr avdelning ( typiskt att jag inte ens kan gå in på herravd. utan att komma ut med något till mig själv).
Sen var jag en tur på Make up Store och där blev det 2 ursnygga ögonskuggor, en jätteblå och en röd/guldig. Jag är mycket nöjd med dagen!
Ikväll har jag bakat cheescake till midsommarkalaset imorgon och även hunnit med en liten power walk.
Nu blir det soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0