Midsommar!

Min midsommar kunde ha börjat bättre! Jag jobbade till kl.18.00, och fick typ slänga ut folk som vägrade förstå att vi stängde tidigare för att vi i Sverige firar vi midsommar mer än våran nationaldag. Väldigt ofta förstår inte folk att man själv också har ett liv och inte orkar vänta på människor som ska stå och pröva kläder i en halvtimme efter stängning, för mig är det ofattbart.. Men men, jag kom iaf hem.
Åkte hem och hämtade Peter,köttbullar, den goda cheesecaken(som jag hade gjort dagen innan), jordgubbar, dricka, extra ombyte mm. och sen bar det iväg till Emma och Markus. Där var även Sabine och Thomas. Vi grillade och åt färskpotatis,sill, och jättegoda köttbullar (som Peter stått och rullat klart strax innan jag kom hem) vi åt även förrätt och efterrätt. Var så mätt att det stod härliga till.
Peter och Markus turades om med att spela gitarr (vissa är födda gitarrister medans andra är födda artister) haha
Vi hade allsång till gitarrspel och dansade till Rod Stewart i vardagsrummet. Sen blev det även lite snapsar och vissa av oss blev lite för fulla och spydde i trädgården. Inga namn nämda. Jag som skulle upp tidigt och fortfarande hade förståndet kvar lånade Emmas cykel och cyklade hem vid kl. 2.


Midsommargänget minus Emma.


Markus spelar gitarr och Peter spelar låtsas trumpet.


Emma, tatueringen, åkesson och jag.


Emma, Rod Stewart och Åkesson


Peter spetsade till cheesecaken lite...


Sabine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0