Sjung om studenternas lyckliga dar...

Igår tog min bror studenten!
Det var en rktigt trevlig dag på Solberga och mysig kväll i Koppom, kalaset var jättelyckat med mycket god mat med bla. kallskuren fläskfile och kyckling och hemmagjord potatissallad, jordgubbar och cheescake till efterrätt.
(Tack Mamma du är fantastisk)

Jag hade på mig klänning och jeansjacka från Gina Tricot.




 Joel gick ut på Solberga gymnasiet kl. 17.00.
Och vi mötte upp honom där, så här såg det ut:


Joel står som nr. 2 i andra fönstret räknat från höger sida.



Joel stilig i kostym!



Jag, Mamma och Joel + mormors bakhuvud.



Pappa ser misstänksam ut när Joel öppnar Cinzano...


Sjung om studenternas lyckliga dar...

Efter åk i bandvagn och traktor fick vi tillslut med oss Joel hem till Koppom och studentkalas:



Joel öppnar ett av många paket.


Syskonkort.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tänk att det är fem år sen vi tog studenten!!

2009-06-12 @ 14:18:35
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0