snickerskakor och storstädning

Idag har jag både hunnit med att städa och att göra snickerskakor, min absoluta favorit när jag var liten. Hittade ett recept när jag kollade i en mattidning häromdagen och har inte kunnat slutat att tänka på dom!
Det var första gången jag bakade kakorna men det blev smarrigt värre! Mums. Bra att ha i frysen om någon skulle komma och hälsa på. Nu börjar telefon ringa med detsamma;)
 Sen har jag satt in alla Thailand bilder i jättefina fotoalbum som jag köpt på indiska. Jag fick solla ut de allra bästa ( vi kom hem med ca 500 bilder från Thailand). Kul att ha och minnas och längta tillbaks till!
 Sen är jag i full gång med tvätt, disk och matlagning. Skönt att komma ikapp.

En riktig slapp lördag, får se om det blir nån brygga ikväll.

Så här blev kakorna! 3 lager med snickers mmm..

 

Fotoalbumet


här är ett litet smakprov:

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhhh, snickerskakor!! Jag kommer och hälsar på nån dag! =)

2009-06-14 @ 19:06:10
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0