Utflykt till körselviken

Idag efter jobbet åkte jag och Peter på piknick ut till Körsel viken.
Vi hade med oss ost, kex, vindruvor,cashewnötter, cider och vin( fast det var det ingen som drack så ni behöver inte bli uppjagade ifall vi skulle ha druckit en vardagskväll!) Peter badade också tills han fick besök av en fågelfamilj i vattnet.
Vi hade  jättemysigt, kollade bla på räkbåten när den drog förbi. (att den inte har sjunkit är för mig helt obegrlipligt eftersom den redan lutade i 90 graders vinkel redan förra året)
Vi hade jättemysigt tills myggen och knotten kom, då packade vi ihop och åkte hem och jag tog en joggingrunda.




Peter ropar:
-kom hit alla mina kycklingar...


och då kom de.. ;)


och då blev han så här glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0