4 dagars ledighet!

Igår började jag min 4 dagars lediga helg med att följa med mamma och Reneé till Karlstad för lite shopping.
Blev som vanligt några inköp på monki: En svart stickad tröja, en svart kjol och ett par svarta tights med skinndetaljer. Riktigt coola! Gud vad tråkig jag känner mig att jag ska köpa allt i svart...
Sen åkte vi till IKEA, där handlade jag en stekpanna (som var välbehövligt, är så trött att bränna fast maten varje gång!) och en svart lampa. Där kom svart igen :)
När vi var klara på IKEA kom Peter, Madde och Tommy för att hämta upp mig för en sushi middag och bio, men det blev lite ändrade planer: istället för bio åkte vi och spelade bowling på nöjesfabriken! Jissus va kul det var, tråkigt att det inte varade så länge. Precis när jag blev varm i kläderna tog bowling timmen slut. Ska snart ta revansch på Rajjens bowling!
Idag är jag hemma i Koppom på visit, och passar då på att gå in på internet eftersom min dator är inne på lagning.
Tyvärr har jag inga bilder att lägga upp denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0