Karlstadtur med hemkommen Australienska!

Igår var jag och Malin på shoppingrunda i Karlstad! Vi hade en riktigt trevlig dag med lagomt mycket shopping. Ska lägga upp dagens fynd inom kort... 
  Inhandlade vad jag skulle ha tag i: En klänning och matchande accessoarer till Cubus festen som jag och ca 4000 andra Cubus medarbetare ska på nästa helg den 1:a maj i Oslo (Cubus har hyrt Spektrum och vi har lovats bli bjudna på bl.a på modevisning, show, trerätters middag, en jäkla fest och övernattning på Grand Hotel!!)
Som gravid kommer jag ha stenkoll på allt och säkert se en hel del skandaler ;)

Dagens outfit i K-stad såg ut såhär: "Black Women"

Utan kavaj
 
och med kavaj.


Klänning med puffärm H&M, halsband Cubus, ring H&M och
kavaj Cubus.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0