Lite babyshopping!

Igår var jag och hälsade på mina arbetskompisar på Cubus!
Det var "Alla vänners dag" som vi har 2 gånger om året, så jag passade på att handla lite kläder till bebis när det ändå var så bra rabatt! Fick med mig en hel del hem, så nu får det nog räcka tills hon/han tittar fram..
  Peter hade även han kollat ut några favoriter, och det blev inte helt oväntat en blårandig body (eftersom han är Djurgårdsfan) och han tyckte inte att det var några konstigheter om det blev en tjej, för den bodyn skulle vi bara ha! Tänkte då bara för att vara vrång köpa en klänning och påstå att det kan väl killar oxå ha, men snäll som jag är protesterade jag inte mycket utan låt honom köpa den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0