Måndag: IKEA och återträff!

Igår drog jag och mamma till Karlstad och en tur på IKEA, och det blev såklart massa köp!
Bl.a ett skötbord och lite tillbehör till skötbordet, en badbalja och en jättesöt liggpåse till vaggan. 
Sen blev det lite annat smått och gott till lägenheten och så kollade jag på ute möbler till balkongen.

På kvällen fick jag finbesök, Malin kom hit! Hon har varit på långsemester i Australien och borta sen i december, var väl egentligen meningen att hon skulle vara borta i ett år men jag är glad att hon kom tillbaka tidigare så hon kan vara med nu när det händer stoora grejer ;) Sofia och Eddie kom hit oxå, vi hade en jättetrevlig kväll med massa bebissnack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0