Ny vecka nya utmaningar

Idag har jag fullspäckat schema, har varit hos barnmorskan på fm och efter det var jag och klippte mig hos Linda på Färg och Form.
  Nu har jag varit hemma en sväng och fått lite mat i magen och nu väntar jag på att Peter ska komma hem för vi ska iväg på 1:a föraldraträffen!
 Ska bli intressant och se vilka andra par som är med. Tror det kan vara väldigt nyttigt för killarna och vara med på dessa träffar och lära sig lite om förlossningen, för de är ju inte så pålästa som vi är och kanske inte alls är beredda på vad som kommer hända på förlossningen. De är ju faktiskt de som ska vara vårat största stöd och då kan man faktiskt kräva att dom ska vara med på föräldraträffarna!

 Vi har även varit på lite "mini" semester med Fam. Frost i Sälen från onsdag till lördag. Det började inte värst bra med spyasjukan och skitväder. Men I fredags hade vi en jättefin dag i backen, även fast jag inte åkte nåt utan hjälpte till när Ida och Linus skulle åka snowboard för första gången. Det gick riktigt bra, värre blev det när Robban skulle pröva... men inga brutna ben så man kan väl säga att det var lyckat iaf!
 










Jag Peter och Bulan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0