Vår, vår härliga vår!!

Jag och Sofia har suttit ute på balkongen och njutit av årets första riktiga varma vårdag, och det var helt underbart!!
Vi hade egentligen tänkt oss ta en promenad i det vackra vädret med Eddie, men han var ute på biltur och jag var lite trött i kroppen efter att ha röjt garderoben på kläder och skor och balkongen på grejer som vi var och lämnade på Erikshjälpen( Helt otroligt att de blev så glada över gammalt "skräp" som jag hade.) 
 Så vi hamnade tillslut hos mig för ett kopp te på balkongen, som nu är början till en balkong och det känns väldigt bra.
Tror både jag och Sofia hade massa vårkänslor, så fnittriga som vi va! 

Tänkte att jag måste visa våran fina vagga som jag och Peter var och hämta i helgen. Den är jättegammal och är ifrån när farmor var liten och både jag och brorsan har legat i den, så det är en riktig antikvitet som mamma målat och gjort fin!
Behövs läggas i lite vit målarfärg på vissa ställen annars är den i jättebra skick.
 Ibland när jag tittar på den kan jag inte låta bli att tänka: Jaha, och vem ska ligga i den här då?
Känns fortfarande lite overkligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0