Ett helt litet hjärta!

Har idag varit på ultraljud med Leon, för kolla hans lilla hjärta.
Peter föddes med hål i vänster förmak och även hans far föddes med hjärtfel,
så detta är något vi tänkt mycket på om Leon fötts med samma sak.
Idag var vi på barnmottagningen på centralsjukhuset i Karlstad och fick träffa en jättebra läkare som
undersökte Leon med ekg och ultraljud.
Och till våran STOORA glädje var hans lilla hjärta friskt.
Var så häftigt att se på skärmen när hans lilla hjärta slog!
Förra gången var det jag som låg på britsen och hade gele över hela magen och vi fick se nåt litet knyte i min mage som snurrade runt runt och ett litet hjärta som slog.
Leon charmade både läkaren och sköterskan och njöt av uppmärksamheten av allas ögon runtomkring!
Tror han kommer bli en riktig linslus när han blir stor.
(han var ju bara 12 timmar när han gjorde debut i VF.)



- Helt fantastiskt. Den känslan jag hade när han tittade ut slår allting, menar pappa Peter.

Jo, han sa så. Han sa även att det var en liten prins William och att det föddes så många barn pga att det var fotbolls- VM. Gissa om jag fick en chock när jag dagen efter fick se att vi hamnat på första sidan med rubriken:
PRINS WILLIAM mitt i en babyboom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0