Lilla julafton!

ÅÅåå idag har jag fått öppna första julklapparna, även fast man säger att man inte önskar sig nåt är det "för jävla" roligt att få paket! Har haft fullt hus hela dagen, imorse vid 10 kom peters faster Monika och hennes man Raymond med Leons dop sked graverad med alla datum, födelselängd och vikt. Sen kom mina kära vänner Ida och Madde hit och de hade med sig paket från Cubus! Som var nåt riktigt fint, en vit tvålpump och 2 vita handdukar från danska märket Vipp. Jättekul att träffa dom, blir inte så ofta längre när man inte jobbar och dom alltid jobbar. Men som sagt väldigt roligt när man får till en träff. Nu har precis Sofia gått efter att ha "lilla julafton här med paket utdelning och fika, har tappat räkningen på hur många koppar kaffe som slinkit ner idag, och det har faktiskt märkts på Leon som har varit lite extra energisk idag och jag har bytt ovanligt många blöjor! Av Sofia fick Leon en jättefin pyjamas med ugglor på och jag fick ett gift set från body shop med body butter, scrub och duschkräm. Så nu ska jag lukta gott och bli en riktigt hot mama!
Nu sitter jag här helt slut, Leon S O V E R och jag borde gå och lägga mig i soffan. Men vad gör jag istället: Jo, sätter mig vid datorn och bloggar. Märkligt!
Snart är det Julafton och jag faktiskt längtar, inte för att jag kanske får några paket utan att vi ska fira alla tillsammans. Både min och Peters familj ihop och det ska bli jättemysigt. Inte behöva flacka runt hela julafton, utan vara på ett och samma ställe hela dagen utan att stressa! Och maten har vi delat upp så alla gör varsin grej, perfekt alltså!
Glömmer alltid att ta bilder när nån är här, och kommer alltid på det när dom gått så det får duga med en bild på tvålpumpen jag fick ifrån jobbet:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0