Tradera auktion förstörde min dag!

Hela morgonen hade jag hög puls, hjärtklappning och var allmänt svettig!

Jag satt och budade på Tradera!!
Hittade en p o p overall till Leon häromdagen, så tänkte va lite kylig och buda när det bara var en halvtimme kvar, så jag hade satt klockan på 07.30 imorse för att vara säker på att komma upp i tid!
När det var 20 min kvar la jag in min stöt!
Och mitt bud höll och det höll och jag sprang runt i lägenheten och var jättenervös ( ja,jag vet inte varför) satte mig vid datorn 9 min kvar, 8 min , 7 min och tryckte på uppdatera varannan sekund. När det var 2 minuter kvar trodde jag att jag hade rott hem min första auktion men då händer nåt. Det var nån som la ett bud över mig!!
Jag fick oerhört hög puls och skyndade mig att lägga ytterliggare ett bud, och JA det var högre än hennes.
1 minut KVAR, uppdatera och uppdatera.
Och när jag tryckte en sista gång så stod det  "AUKTION AVSLUTAD".
Jippi, ropade jag! Men va f*n, tyvärr va inte ditt bud vinnande stod det på skärmen. What!???
Det var nån jäkel som måste lagt ett bud i sista sekunden.
Ååå, va arg jag blev. Det kändes som om nån hade snott overallen från mig och jag blev helt förbannad!
Så detta med Tradera kanske inte är min grej, bättre med blocket som man inte halvt som halvt dör av nervositet och få halva dagen förstörd när man inte vinner.
Stackars Peter väckte jag oxå när jag höll på som värst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0