Träning är gott för själen!

Idag har jag varit på mitt 1:a Body Pump pass på över 1,5 år!
Och jag var oerhört nervös innan passet men det gick jättebra!
Var ju såklart helt slut efter passet i både armar och ben men kände mig piggare mentalt än på väldigt länge.
Det var gott att få göra nånting själv, räcker med så lite att man ska få känna sig som en egen individ igen.
Kände även att jag tränade mer för mig själv, lyssnade verkligen efter vad kroppen sa, för det gjorde jag aldrig förr utan då bara körde man bara på och sneglade lite för mycket på vad grannen hade för vikter...

När jag kom hem låg Leon och sov och hade sovit hela tiden medans jag var borta, så jag skickade hem en snäll farmor som inte hade haft så fullt upp.
Nu sitter jag här nydushad, mätt i magen och ska gå och lägga mig på soffan en halvtimme,
 Leon är med Peter och installerar larm någon stans så har lite mera tid för mig själv!
 Är det detta som kallas vardags LYX?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0