Stora saker i ett litet liv.

Det händer så stora saker i Leons liv just nu så man knappt hinner med.
Igår var vi hos Peters syster Linda, och då drog hon fram en stol som Leon skulle sitta i
Nej, tänkte jag så stabil är han inte än...
Men jag hade fel, han tyckte det var jättekul att sitta i stolen och få vara med vid matbordet.
Vi fikade på kaffe och kladdkaka, så vi tyckte synd om Leon så han fick smaka på smörgås rån,
 det oxå för första gången och det smaskade han i sig ganska så snabbt.
Så från att ha legat på en filt eller suttit i babysittern får han från och med nu sitta i sin tripp trapp stol när jag ger honom morgon och kvällsgröt. Underlättar ganska mycket!
Gröt är ju också nåt han börjat med den senaste tiden och så ger jag även honom portioner med potatis, palsternacka och morot. Han är ju snart 6 månader så snart räcker enbart mjölk inte till.

Här sitter han lillfisen och är så nöjd som bara han kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0