Hälsokompaniet istället för krogen!

Istället för att gå ut på juldagen var jag hemma och laddade upp för träning på söndagen.
Realese av Body Pump 76!!
Disco tema stod för dagen och vilket röj det var!
Fasen va kul det var, riktigt bra musik på detta passet som man blev riktigt peppad av 
och det tycker jag är halva grejen.
Tillsammans med bra instruktörer och det var inte mindre än 3 stycken med!
Kommer få grym träningsvärk, och imorgon ska jag iväg och "testa" hur gammal jag är
eller egentligen hur gammal min kropp är i jämförelse med min ålder.
Ska bli kul och se (eller det beror väl på, om det inte visar på typ 42 eller nåt)
Kroppen har tagit en hel del stryk efter att ha burit ett barn i 9 månader.
Men grejen med Body age är att göra ett nytt test om ett halvår och se om man blivit starkare.
En morot för träningsmotivationen.
Återkommer med resultat imorgon och på efterm. ska jag iväg på Zumba
onsdag: body pump och torsdag: spinning
Nu åker allt godis ut och in med havregrynsgröt och spenat!
Watch out Anna Anka!


Före bild:




Jag inom en kort framtid:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0