Äntligen fredag!

Äntligen fredag och lång ledig!

På förmiddagen hälsade jag på hos världens bästa mormor, jag hade med mig en semlatårta som vi gottade oss med! Mums!
Sen var jag och P och bowlade med Sofia och Micke. Gick sådär för mig men tror jag kom på delad första plats sista serien vi spelade. Min form går väldigt upp och ner. haha
 Efter bowlingen åkte vi och köpte mat på thai takeaway och jag åt upp allt(!) brukar annars ha med mig hälften till matlåda men har fått stoor aptit! Som sagt jag äter ju faktiskt för mer än en nu.
 Nu har jag precis kommit hem efter att handlat lite mat(det går mycket i matens tecken nu), blir våfflor med hjortronsylt ikväll. Passar på när P är och spelar match. Sen blir det väl att titta på OS, som är min största hobby just nu.
 Imorgon blir det nog en utflykt till mor och far, men vi får de om vädret tillåter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0