Årets butik 2009!!!

Och vinnaren är..... CHARLOTTENBERG!!
Efter att ha kämpat på i ett år av slit, svett och tårar stod vi äntligen som överlägsna vinnare av årets butik 2009!
Så som vi har velat detta, känns helt fantastisk! Och med resultat på hand sopade vi banan med de andra 50(!) butikerna i Sverige!
  Men det var inte bara glädje jag fick känna på, efter att vi fått besked att vi vunnit stod det klart att vi hade vunnit en resa till valfri stad i Europa men något datum var inte bestämt.
Vi på jobbet diskuterade att det nog kunde nog bli någon gång i mars-april och då kunde jag ju fortfarande få följa med, med tanke på att inga försäkringsbolag vill försäkra en gravid kvinna efter v. 28.
  Men när våran chef några dagar senare pratade med våran regionschef så stod det klart att vi skulle resa till Rom i mitten på juni.
 Så var det med den glädjen att ha blivit årets butik, från att vara jätteglad till att bli jättebesviken gick på några sekunder.
För det är så att bebisen är tänkt att komma ut på midsommarafton, så man kanske ligger på förlossningsalen när de andra drar till Rom!
Men det är värt! P har lovat mig en resa så det får vi hoppas han håller!
Men jag måste erkänna att jag gärna velat se colosseum, fontana di trevi, spanska trappan, peters kyrkan mm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0