Nya inköp

Har blivit helt besatt av mode den senaste tiden, det går lite upp och ner med det där. Så nu är jag inne i en period att jag vill ha något nytt på mig varje dag, så jag har inte kunnat att hejda mig från några inköp från butikernas nyheter. Har tyvärr varit lite torka av snygga och roliga kläder på jobbet så då har man fått gått till konkurenterna istället...
Här kommer dagens outfit på galge, har redan hunnit sätta på mig mysbyxa och morgonrock ;) och imorse kl. 6 hade jag inte ork med att ta några bilder.
 
Vad är det man säger: Ränderna går aldrig ur.


Stickad lite längre tröja med guldknappar från Bik Bok, och marinblå armé kavaj från H&M
(topp under kavaj från Cubus).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0