Skulle bara köpa hårfärg...

...Men köpte också böcker för nästan 500:- 
 Bokrean började idag ,men inte visste jag det när jag klev in på konsum för att bara köpa hårfärg.
Hittade massa roliga och intressanta böcker, vet inte riktigt när jag kommer ha tid att läsa allt men böcker är alltid roligt att ha! Blev tvungen att ringa Peter, så han fick komma ner och hjälpa mig att bära hem böckerna!
 Blev ju faktiskt nyttiga böcker såsom en atlas, new york guide (för nångång i livet ska jag dit) och en handbok för blivande småföraldrar( gissa om jag kände mig träffad ;) en brownie bok till en gottegris som mig, Elsas mode av Sofi Fahrman och en roman som hette is och vatten, vatten och is.

Vet inte om jag hinner blogg på ett halvår nu men vi hörs till sommaren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0