En trevlig Midsommar!

Jag har haft en väldigt bra midsommar med massa sol, mat och trevligt sällskap! ( sa jag mat??)
Känns som man haft ett mat-och fika maraton sedan i fredags!
Tur att man redan är tjock då ;)
 I fredags var vi hemma hos mamma och pappa på dagen, där vankades det grillat, färskpotatis och alla tillbehör man kan räkna till ett midsommarkalas. Försökte sitta ute så länge som det gick men det var lite för kallt på slutet (även med fårskinnstofflor och filt på mig) så tårtan tog vi inomhus.
Sen bar det iväg på kalas nr2 hos Emma och Dan. Och dom var inte sämre, när alla var proppmätta syntes det knappt att vi tagit av maten!
Sen blev det tårta igen... Men det var ett trevligt kalas och vi åkte hem strax efter midnatt, för då var jag väldigt trött!
I Lördags tog vi med oss picknick korgen och begav oss ut till västra sund och till "badberget". Efter en heldag i solen blir man ganska sliten så kvällen spenderades i tv-soffan med fotbolls-VM.
 Igår söndag fyllde svärmor år, så vi var där och grattade och fick glasstårta och jordgubbar såklart.
Sen ringde Dan och bjöd in oss på rabarberpaj och ja... då åkte vi dit och satt och pratade och åt ännu mera.
Hade inte bebisen sockerberoende innan lär hon/han ha det nu!
Helgen har gått fort, även fast man inte tänker på så mycket annat än forlossning just nu... Men förr eller senare tittar bebis ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0