Helgens händelser...

Under helgen har jag hunnit med att gå på dop, varit på inflyttningsfest och fira nationaldagen med att hälsa på mor och far för ett riktigt grillkalas!

Vädret har ju varit helt fantastiskt hela helgen och det märks på mina fötter,som svällt upp till de dubbla. 
Hittade tillslut ett par sandaler i garderoben som fortfarande fötterna kom i
(var bara det att jag inte kunde knäppa dom.)
men de får duga att ha när jag behöver ta mig ut från lägenheten.

Tillbaka till dopet så var det lilla Isa som skulle döpas, och det gick riktigt smärtfritt.
Hon låg i pappa Dan´s famn och inte sa ett ljud under hela dopet.
Efter kyrkan var vi hemma hos Dan och Emma på mat och tårta.
Jag tror Emma hade gjort mat till halva Arvika och ca 20 tårtor(!)
Så man gick inte därifrån hungrig iaf...

Sen bar det iväg till Sim´s inflyttningsfest och där fick jag ännu mera mat, stannade inte så länge för mina fötter gjorde uppror, men det var trevligt att träffa lite vänner!


Nästa par som ska ha dop??




Isa Sofie


Gudmor, gudfar, Emma, Dan och lilla Isa


 Peter


Lekfarbror Dan med paketen + fanclub brevid.


Magda ville gärna va med på bild.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas allt går bra med magen..=)

Kul att du bloggar så man hänger med lite...Springer ju på Sofia ibland som får uppdatera mej=)

Kraaam

2010-06-09 @ 23:19:33
URL: http://aboutlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0