Monday again...

Då var det måndag igen, och till alla er som undrar... nej ingen bebis denna helgen heller.
Skulle tro med min tur att jag säkert kommer gå över 2 veckor och behöver bli igångsatt bara för att bebis trivs så bra i min mage att hon/han inte vill komma ut.
Men jag behöver inte ha någon panik än, läste att det bara är 5% som föder i v. 38, det är bara så drygt att gå och vänta och inte veta.
 
Vore det inte bättre om mamma och barn kom överrens, typ såhär

-Jo, bebis vi har fixat alla grejer nu så vi känner oss ganska nöjda och du kan komma ut nu.
-Okej! Ska bara fixera mig först så kommer jag om 2 dagar.
-Bra då vet jag, då packar jag BB väskan. 



Här står jag och poserar helt "naturligt" med nya barnvagnen
Extremt redo skulle man kunna säga.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det va 2 hus till salu i myre...Dom skulle plocka bort vårat från nätet i förrgår...Tänkte bara så du inte tror vi köp det på åsen för det e ju hur rötet som helst=)

2010-06-16 @ 12:46:46
URL: http://aboutlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0