Trodde inte att det skulle kännas såhär...

När jag blev gravid visste jag att 9 månader var en lång tid, fast nu i efterhand så tycker jag att de första 7 månaderna gick väldigt fort, och förutom illamåendet till v.12 har jag mått väldigt bra under graviditeten. 
  Så det är nu den sista månaden och de sista veckorna som har känns som en evighet!! Varje dag känns som en vecka.
Imorgon har jag gått 40 v. och jag har hela tiden trott att jag kommer vara riktigt cool med att man kan gå över några veckor men nu förstår jag alla mammor som säger att det är frustrerande.
Man har bitit sig fast till ett speciellt datum i 9 månader och när inte det blir så, ja då ställs hela världen på ända. Nu ska jag inte gå händelserna i förväg men som det känns nu kommer det nog ingen bebbi inom det närmsta dygnet.(Och jag som hade velat binda en liten midsommarkrans ;)
Men man har hela livet på sig att lära känna den lille krabaten så varför inte passa på att ha någon extra sovmorgon. Om det nu skulle gå an, så att man inte behöver gå upp och kissa varje timme...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0