Veckan som varit

Förra veckan hade jag lite bloggtorka, så tänkte dra veckans händelser lite kortfattat:

Måndag: Först ta blodprover(ush och fy) och sen ett besök hos barnmorskan. Barnmorskan lyssnade på hjärtljud som var höga även denna gång, mätte min livmoder så att den låg i normalkurvan och det gjorde den, sen fick vi information om profylaxkurser och fick så fick jag med mig en broschyr om amning. Känns avlägset men ändå väldigt nära, det är ju faktiskt bara 15 veckor kvar nu. iiiiihhh 
Ville även veta hur mycket jag vägde och hur många kilo jag hade gått upp och det visade sig att det inte var mer än 3 kilo så det kändes bra.

Tisdag-onsdag: Massa jobb!!

Torsdag: Brorsan tog körkort!!! Ett stort grattis till dig och till er andra ge er inte ut i trafiken. Haha ;)


Fredag: Slipade köksbord och stolar, som jag även skulle måla men efter att ha läst om hur farligt det är för gravida att måla fick jag istället muta Peter att göra det. (Han var inte direkt överförtjust men resultatet blev jättebra!) Bilder kommer.

Madde och Ida kom hit på kvällen, firade Madde som fyllt år under veckan.

Lördag:
Först jobb sen hemmakväll hos Sofia med paj, film och massa tjejsnack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0