Vi har köpt barnvagn!!

Känner mig lättad och sååå nöjd med vårat val!!
 Det har inte varit enkel sak, det här med att välja barnvagn men nu är det äntligen gjort.
 Vi har tänkt mycket på olika alternativ, köpa nytt eller begagnat. Jag var fast besluten med att jag ville ha en Emmaljunga och efter att pratat med butikspersonal och mammor med erfarenhet så föll valet till slut på en emmaljunga nitro zity i färgen svart och den ser ut så här:

             
Nitro city med liggkorg.         Nitro med sittvagn när barnet blir större.

Den svänger jättelätt och vill man så kan man låsa ljulen fram, och enligt en mamma ( som vi pratade med i affären förrut) har vagnen varit superbra i detta vinterslask och snöväder. Hon förstod mig när jag sa att jag ville ha en lätt och lättstyrd vagn som jag kommer vilja gå långa promenader med och hon tyckte det passade in på denna vagn så då blev valet enkelt!
... nu fattas bara skötbord, bilbarnstol, spjälsäng och... Ja, ni fattar det är mycket som ska inhandlas men det allra viktigaste är nu iaf beställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0