Back to work...

Har varit sjukskriven ett tag från jobbet för besvär under min graviditet som gjort att jag inte orkat/kunnat jobba, men sjukskrivningen gällde fram till i fredags. Och efter det har jag beviljats 3/4dels havandeskapspenning, och det betyder alltså att jag ska jobba en dag i veckan fram till den 10 juni (2 veckor innan beräknad förlossning).
Jag gjorde min första dag igår och det var med blandade känslor jag steg upp på morgonen, kändes kul att komma tillbaka och träffa mina arbetskompisar, men det tog inte så länge innan värken gjorde sig påmind. 
Var helt slut i kroppen och det värkte bra mycket i korsryggen och i fötterna när jag slutade för dagen. Ryggen värker idag också men får försöka vila inför ett nytt arbetspass imorgon (tisdag).

V.33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0