Cubus BIG PARTYYY!!!

Under helgen har jag varit på en riktig stoor fest, Cubus BIG i Oslo!!
  Vi åkte buss från Årjäng 09.30 på lördag morgon och alla var laddade för "största" festen någonsin!
Väl framme i Oslo 11.15 skulle vi checka in på Radisson SAS, men det var jättelång kö för alla Cubus butiker i Sverige skulle bo där. Efter vi fått rummen, hade vi champagne lunch på rummet innan det var dax för första delen av BIG i Spektrum.
Första delen började 15.00 med Norges stösta komikerpar Thomas och Harald. Som hade intervjuer med bla Varner bröderna (som äger Cubus, Dressmann, BikBok, Carlings mm) och inte minst Cubus ansikte: Mini Anden som var influgen från New York! Marius Varner, Cubus chefen hade ett riktigt långt pep talk och alla blev jättetaggade för ett fortsatt bra arbete!
Efter första delen begav vi oss tillbaka till hotellet som låg 20 m från spektrum, för lite vila och klädombyte för den stora festen på kvällen.
Klockan 19.30 började festen, och den var minst sagt påkostad. Först mingel med fri bar(det var fri bar ända tills maten tog slut) och sedan rullade maten ut på serveringsvagnar. Maten bestod utav sushi som jag älskar men får tyvärr inte äta nu... men det fanns även potatis, sallad, korv och kött mm
Sen drog festen igång med modevisning för Cubus höstkollektion med självklart Mini Anden i spetsen! Och det var en hel del riktigt snygga kläder. Sen var det koring av BIG( butikerna med mest omsättning v.1-15 som vann en resa till New York) lite dåligt att det ingen nämde något om årets butik som vi hade vunnit men men...
Efter koringen av BIG, uppträdde Thomas och Harald som kiss, det var jättebra.
Sen kom Timbuktu upp på scen och hade konsert, som följdes upp med ett uppträdande av Donkyboy, som är riktigt heta just nu! Sen tog Dj över och det dansades för fullt!
 Jag och Hanna gick hem vid halv två. Då kände jag mig nöjd med kvällen, om jag hade dansat mera skulle nog vattnet ha gått ;)
Satt hos Hanna och pratade ett tag innan jag gick över till mig, så kom i säng runt 3.
  På söndag när jag vaknade kände jag mig jättebakis, ont i halsen som om jag hade skrikit en massa, jättetrött och ont i huvudet.
Var ute på Oslo byn en sväng efter frukost men allt är stängt i Norge på söndagar så vi gick bara runt och tittade på människor. Bussen gick hem vid 13 och kom hem till Arvika vid 4. Somnade direkt när jag kom hem och vaknade ett kort stund på kvällen men somnade snabbt om igen. Nu blir det nog inge party på ett bra tag framöver!! Men det var det verkligen värt!


Champagne lunch på hotellet


Ida


En liten del av kön in till spektrum


Team Charlottenberg






Ida och Madde


Mini Anden


Magda och Hanna


Timbuktu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0