Dagens shopping!

På fm var jag hos BM, och idag hade hon dubbelbokat mig med en annan tjej.
Det går inte en enda gång utan att jag antingen får vänta minst en halvtimme, eller att hon helt glömt bort mig!
Man känner ju sig inte värst speciell då...
Men som tur var fick jag komma in först och den andra stackars tjejen fick vänta.


Börjar bli lite långtråkigt att bara gå hemma nu, man vill göra så mycket
 men har inte riktigt orken eller så får man inte, eller så bör man inte osv...

Idag fick jag stilla mitt shoppingbegär lite, har länge tyckt att jag inte har nåt i garderoben.
 Något som alla tjejer känner säkert en gång i veckan, har jag känt minst en gång om dagen den senaste tiden, det har som sagt blivit lite svårare att klämma in magen i vad som helst!

Här är dagens inköp:
Klänningen är redan en riktig favorit!
(måste varna känsliga tittare för bleka kroppsdelar) ;)

 

 





Tunika: Lindex
Klänning: Lindex
Jacka: Lindex
Skor: Vagabond


Kommentarer
Postat av: Anonym

Josefin, du är världens finaste gravida människa!

2010-05-17 @ 20:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0