vart tog min bebis vägen?

Idag har jag och Leon varit och hälsat på Malin, och hos henne var även det nygifta paret:
Lina & Brett Griffin.
Och sen kom även Marica med lille Albin. Och det skiljer bara knappt 3 månader mellan Leon och Albin men Leon såg jättestor ut i jämförelse, känns så konstigt att min lilla bebis inte längre är minst(!) Och att han faktist börjar blir en riktigt stor och stilig grabb.
Malin bjöd passande på white lady tårta, det känns lite som en bröllopstårta.
Fick se bilder på det fina bröllopet och den galna möhippan,
som Brett INTE hade sett och kanske heller inte skulle se... hehe

Nu har jag grejat lite hemma och letat upp ljusstakarna, och stjärnorna. Tänkte tjuvstarta lite och sätta upp dom imorgon istället för på söndag. Det är så mysigt när man får tända dom.

Här ligger godingarna och Leon ser ut som en förväxt bebis! Inte längesen Leon var lika liten som Albin.
Lite kul att de hade likadana mössor, vantar och raggsockor och i stort sett samma fleeceoverall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0