Älskar höstdagar som denna!

Jag och Leon har varit ute och gått med Malin, Marica och hennes 2 veckors bebis Albin.
Albin var såå liten och jag har redan glömt bort att Leon var så liten för bara några månader sen, men i jämförelse med honom såg Leon jättestor ut nu. Och han har växt en hel del på slutet, nu sist visade vågen 6400g och måttbandet på 65cm.
Det var iaf jättehärligt med en promenad och det blev mycket förlossnings snack (så jag hoppas inte Malin kände sig alltför utanför) det finns ju ingen förlossning som är den andra lik så det var väldigt kul att höra hur någon annan upplevde det. Nu har vi precis sagt hejdå till Pappa P som börjar jobba kvällen denna vecka, tråkiga tiden 15-00.00. Det blir att fördriva tiden med tvn, bla Filip och Fredriks "Lite sällskap" får hålla mig sällskap ikväll.

Får även passa på att tacka Peters 12 åriga systerdotter Ida som har gjort min blogg så fin! Du är jätteduktig!


Kommentarer
Postat av: ida

det va så lite så. tack så mkt :)

2010-10-12 @ 13:59:14
URL: http://heartlovei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0