Barnrums inspiration

Jag sitter och drömmer om att ha ett barnrum att inreda, för jag vet precis hur jag vill ha det!
Det ska vara i färgerna vitt, blått och svart och stjärnor ska gå som en röd ( blå) tråd igenom hela inredningen.
New Classic från Borås tapeter med stjärnor ska få pryda en vägg. 
Jag fick (eller jag menar Leon såklart) 3 st blå pappaskar med stjärnor på i present i samband med Leons födelse av Sofia och Micke så det är alltid en början. 
 Just nu går tyvärr inte drömmarna att uppfylla, men drömma kan man väl få göra så länge...
Och än så länge bryr sig Leon inte ett skit i om att han inte har ett eget rum utan är nöjd att få ligga brevid mamma o pappa. Och det är ju jag oxå rätt nöjd med!

Dessa små godingar skulle passa fint i rummet.










Sjukt fina barn rum! Det ger mig ha begär

Pernillas barnkammare i Arvika är en butik som jag gärna skulle vilja lägga mina besparingar på!

 


Kommentarer
Postat av: ida

hehe hur mkt går mobilen på??=)

2010-10-16 @ 14:23:43
URL: http://heartlovei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0