Bebis till salu?!

När jag var iväg och handlade på konsum förut fick jag en konstig fråga...
 Jag trodde jag handlat klart och bagav mig till kassan, men när jag ställde mig i kön så kom jag på att jag skulle ha tomater. Så jag ställde ner barnvagnen, för det stod ingen bakom mig och halv sprang de 10 metrarna till grönsaksdisken och när jag vänder mig om ser jag en dam som närmar sig kassan och tittar lite skumt ner i vagnen.
Jag skyndar mig att lägga händerna på vagnen så hon skulle förstå att det var min och då säger hon:

- Jasså är det ditt barn? Jag trodde nästan det var til salu!

-Nej, ingen bebis till salu här säger jag lite glatt.

- Du får 25 öre/hg.

-öööhh nää han är inte till salu!

Skyndar mig lägga på varorna på rullbandet medans hon fortsätter:

- oj oj, vad mycket hår han har! Och det har ju hans mamma också och så tittar hon upp på mig.

- Jaha, ja tack tack...
 
Skyndar mig att betala och lämnar kvinnan bakom mig innan hon ska kläcka en ny kommentar.



Håriga la´familia
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0