jag behöver sömn!

Har inte sovit nåt på 2-3 nätter så jag känner mig som zombie, går och drar benen efter på dagarna. Jag är så trött så jag klarar knappt gå upp på morgonen, men Leon tycker inte det är värst roligt med ett par sovande föräldrar och eftersom P jobbar kvällen så känner jag att det är mitt ansvar att gå upp med Leon.
Försöker lägga mig under dagen men har inte ro till det och när kvällen kommer och man ska sova går det bara inte, jag har så mycket i mitt lilla huvud som jag ligger och tänker på och helt plötsligt är klockan tolv och Peter kommer hem, Leon ska ha mat, blöjbyte, mat igen och vipps så är det ljust ute och redan morgon och så somnar jag äntligen till men då vill inte Leon ligga längre så upp med honom osv. puh! i början hade jag hur mycket energi som helst men nu känner jag att man börjar går på reserverna, jag har haft såna perioder förr att jag inte kunnat sova men då hade man ingen bebis att ta hand om utan nu känns det 10 gånger värre. Hoppas det går över snart! 
Idag har jag haft trevligt besök av Emma och magen, så snart får Leon en liten Isidor att leka med. ;) Hon hade med sig bullar så dagens intag av socker är som vanligt för högt (kanske är därför jag inte klarar sova...hmmm) Tål att tänkas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0