lördagsmys och söndagspromenad

Igår hade vi riktigt lördagsmys, mamma kom på besök under dagen så det blev fika med kanelbullar sen på kvällen hälsade brorsan på och jag gjorde klyftpotatis med morot och lök i ugn, baconlindad kyckling filé och café de paris sås! det smakade riktigt bra. Till det drack jag en öl ( den alkohol fria varianten, som är mycket godare än den vanliga) Sen götta jag mig med marabou choklad med non stop ( och kan säga att det är min nya favorit) åt nästan upp hela kakan själv, och på det åt jag chips å cola. Så idag har jag varit och gått en välbehövlig 2 timmars promenad med barnvagnen! Sov till klockan halv 1 idag så behövde verkligen komma ut och få lite frisk luft! Nu blir det en tur till Leons farfar för jag har tänkt göra lasagne till honom, peter är redan där och klippt gräsmattan så nu är det dax för mig att göra lite nytta. Nu hör jag peter är utanför så får skynda mig!

Imorgon ska vi iväg på babymassage, det ska bli riktigt roligt! Hoppas Leon tycker det är skönt! Själv ska jag på spa till helgen och njuta av en behandling!

Just det peter var ju utanför... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0