The best way to make your DREAMS come true is to wake up!

Idag har jag haft på mig spenderarbyxorna och beställt en grej som börjar på K och slutar på artell!
Ååå va pirrigt, har velat haft en sådan jättelänge och nu idag äntligen bestämde jag mig
för att jag banne mig var värd en sån lampa!
Leveranstid var 2-3 veckor, men jag vill ha den nuuuu! Är hög av endorfiner just nu tror jag haha



Idag har vi haft besök av Malin. Hon åker till Australien om 2 veckor (fuskis) 
Hon och jag har samma dröm resemål så vi "bestämde" oss för att göra en sådan resa nästa sommar.
Längtar redan! 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nämen va trevligt med ett sådant finbesök! Ja, det tycker jag absolut, helst innan lilla skruttongens 18-årsdag ;) KRAM!!

2010-10-20 @ 21:12:59
URL: http://sofiaericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0