Nej, nu får det faktiskt ta och räcka med allt elände!

Vaknade imorse av att det sprängde och var jätte ömt i bröstet och min första tanke var: Nej, inte mjölkstockning IGEN! Men tyvärr så har jag tydligen inte turen på min sida och har lyckas fått det igen och det känns som om jag har en tennisboll i bröstet, det är rött och gör förbannat ont. Leon blir arg och vill inte suga på det stockade bröstet för det kommer ingenting! Så ringde doktorn, var hos doktorn för att få penecilin (trodde jag, men icke!) han menade på att den bästa medicinen var att låta Leon få suga ofta, massage och att pumpa. Så gick och köpte en pump på apoteket för sisådär en 500:- som skulle va så himla bra men det kommer fortfarande inte en droppe. Sitter här nu arg och ledsen för jag hade precis fått igång båda brösten efter förra mjölkstockningen (som slutade på akuten) och har kämpat med amningen snart i 3 månader och så kommer det här bakslaget. Funderar starkt på att sluta amma och ge han ersättning i fortsättningen. Visst vill jag ju fortfarande kunna amma just för att det ska vara bättre för barnet men fortsätter det såhär och krånglar orkar jag inte längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0