Plötsligt händer det!

Igår hade jag och Leon en toppendag med Madde och Ida. Mycket snack och kaffe,
sen gick vi och hämtade Lukas på skolan( tänk att han blivit så stor att han börjat 1:a klass) och sen snurrade vi runt hela stan för att få i oss nåt att äta, tydligen äter man inte i denna stad när klockan är 15.
Så det fick bli ett besök hos det "berömda" cafeét.

När jag kom hem stod Peter med dammsugaren och skurhinken i högsta hugg.
Det är inte så ofta, så man får passa på att njuta när det händer!
Tänkte gå och köpa en triss, när det verkar vara en sån tur dag! Haha
Sen var jag iväg och storhandlade och lagade mat.
I dag har det varit en sån där dag som allt går så himla smidigt. Det tackar vi för!

Denna bild tillägnar jag Madelene!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0