pyjamas bekymmer...

Märkte igår kväll när jag skulle sätta på Leon pyjamas att han växt ur alla sina pyjamaser, då fick jag en smärre chock och blev alldeles gråtfärdig.
Så idag har jag gått igenom hans lådor i byrån och packat ner alla hans 50 size kläder och måste erkänna att det känns lite sorgligt att han aldrig kommer att använda dom igen... Får hoppas någon annan kan ha dom i framtiden ;)
Har märkt att jag blivit väldigt mycket känsligare sen jag blev mamma,
iof började väl det redan under grav. för då bölade jag för allt.
Så imorgon blir det en tur på stan för att inhandla nya pyjamaser! (som han säkert växer ur innan jag hinner blinka)
Idag blev det en långpromenad med Sofia och Eddie, och sen för att kompensera åt jag bullar och mazariner.
Men snart är gravidmagen ett minne blott!


Såhär fin var Leon idag.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fina ni är!

2010-09-16 @ 10:35:16
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0